ZF Live. Vaibhav Nagarkar, Capgemini România: România este o piaţa buna, strategica. Nu exista intenţia de a reduce personalul sau activitatea. În România, Capgemini este dornica sa faca şi mai mult. Când vrem sa scalam un proiect, venim în România, pentru ca ştim ca aici avem oameni capabili care pot transforma un pilot într-un model complet de livrare
Autor: Alexandra CepareanuCapgemini, unul dintre cei mai mari jucători globali în servicii IT şi transformare digitală, vede România ca pe un centru strategic în reţeaua sa globală. Compania nu are în plan nicio reducere a personalului sau a activităţii din România, ci, dimpotrivă, continuă să angajeze şi să investească în extinderea operaţiunilor locale.
♦„România este o piaţă strategică, nu doar pentru că are talentul şi competenţele necesare, ci şi pentru că noi credem că nu este încă folosită la întregul său potenţial. Când vrem să scalăm un proiect, venim în România, pentru că ştim că aici avem oameni capabili care pot transforma un pilot într-un model complet de livrare“♦Capgemini are un hub strategic în România unde lucrează circa 1.000 de angajaţi, distribuiţi în centrele din Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Braşov.
Capgemini, unul dintre cei mai mari jucători globali în servicii IT şi transformare digitală, vede România ca pe un centru strategic în reţeaua sa globală. Compania nu are în plan nicio reducere a personalului sau a activităţii din România, ci, dimpotrivă, continuă să angajeze şi să investească în extinderea operaţiunilor locale.
„România este o piaţă bună, strategică. Nu există intenţia de a reduce personalul sau activitatea. În România, în mod specific, nu văd multă incertitudine în ceea ce priveşte angajaţii Capgemini România. De fapt, ne extindem. Recent am avut o achiziţie importantă, ceea ce înseamnă mai mulţi clienţi noi, mai multă muncă pentru echipa noastră. De fapt, dacă lucrurile merg conform planului şi analizând proiectele viitoare, s-ar putea să ne extindem şi să angajăm mai mulţi oameni“, a spus Vaibhav Nagarkar, marketing manager Capgemini România, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Citește continuarea pe zfcorporate.ro