Asociaţia Oamenilor de Afaceri din România lanseaza Ediţia 2025 a Ghidului de Criza pentru Companii, care propune antreprenorilor soluţii la diferite probleme economice cu care se pot confrunta. Florin Pogonaru, preşedinte: Ghidul nostru nu este un exerciţiu teoretic, ci un ghid de supravieţuire economica
Autor: Roxana RosuAsociaţia Oamenilor de Afaceri din România (AOAR) a anunţat vineri lansarea Ediţiei 2025 a Ghidului de Criză pentru Companii, un instrument destinat antreprenorilor şi managerilor, în contextul unui climat economic dificil şi al şocurilor externe. “Într-un climat economic instabil, fără predictibilitate fiscală şi cu un stat adesea pasiv în faţa realităţilor pieţei, companiile trebuie să[...]
Asociaţia Oamenilor de Afaceri din România (AOAR) a anunţat vineri lansarea Ediţiei 2025 a Ghidului de Criză pentru Companii, un instrument destinat antreprenorilor şi managerilor, în contextul unui climat economic dificil şi al şocurilor externe.
“Într-un climat economic instabil, fără predictibilitate fiscală şi cu un stat adesea pasiv în faţa realităţilor pieţei, companiile trebuie să înveţe să se adapteze cu luciditate. Ghidul nostru nu este un exerciţiu teoretic, ci un ghid de supravieţuire economică, cu direcţii clare şi instrumente aplicabile imediat”, a declarat Florin Pogonaru, preşedinte AOAR.
Ghidul AOAR oferă informaţie concentrată, structurată pe sectoare de activitate, şi soluţii concrete pentru probleme reale: fiscalitate imprevizibilă, presiuni pe relaţiile de muncă, acces dificil la finanţare, digitalizare accelerată fără resurse, provocări legate de sustenabilitate.
Printre capitolele Ghidului se numără Atenţie, se schimbă modelele de afaceri – cum ne repoziţionăm, Diagnosticul companiei în perioadă de criză – autoevaluarea care contează, Direcţii de acţiune şi instrumente specifice – de la fiscal la operaţional şi Finanţări – surse de capital, soluţii europene şi private.