Cât câştiga influencerii din România? ZF Live. Diana Coman, Profa de Social Media: Un influencer cu peste 500.000 de urmaritori, care e şi ambasador de brand, poate câştiga pâna la un milion de euro dintr-o campanie pe un an, iar influencerii cu comunitaţi mai mici, între 10.000 şi 30.000 de urmaritori, pot ajunge la 10.000-15.000 de euro pe luna
Autor: Alexandra MateiIndustria influencerilor din România a devenit în ultimii ani una dintre cele mai dinamice pieţe din zona de media şi marketing, iar asta o poate confirma chiar „salariul“ unui influencer.
♦ TikTok este astăzi cea mai populară platformă, cu peste zece milioane de utilizatori în România ♦ Pe locul al doilea se află Facebook, cu nouă milioane de utilizatori, apoi Instagram, cu şase milioane, urmat de LinkedIn, care are cinci milioane de utilizatori, Snapchat (trei milioane) şi Twitter (două milioane), estimează Profa de Social Media.
Industria influencerilor din România a devenit în ultimii ani una dintre cele mai dinamice pieţe din zona de media şi marketing, iar asta o poate confirma chiar „salariul“ unui influencer.
Veniturile unui creator de conţinut trec cu uşurinţă de 10.000 de euro pe lună, dar ele pot ajunge, în cazul unui influencer cu o comunitate mare care are şi titlul de ambasador de brand, chiar şi la 1 mil. euro pe durata unei campanii de un an de zile.
„Pe contul meu de Instagram am 30.000 de urmăritori. Dintr-o campanie de brand pot face circa 3.000 de euro. Un astfel de influencer, cu o comunitate între 10.000 şi 30.000 de urmăritori, poate ajunge să câştige pe lună 10.000-15.000 de euro. (…) Un influencer mare, cu o comunitate de peste 500.000 de urmăritori, poate ajunge să câştige peste un milion de euro dintr-o campanie de un an de zile derulată pe toate platformele“, spune Diana Coman, profesor de social media, cunoscută în online sub numele de Profa de Social Media.
Citește continuarea pe zfcorporate.ro