5 noiembrie 2025 - Primar

NN: Generaţia Z este mai interesata de asigurari decât generaţiile anterioare şi cauta soluţii de protecţie rapide, pe care le pot achiziţiona exclusiv digital

Autor: Roxana Rosu

Există în momentul acesta o emoţie, sunt schimbări, iar impredictibilitatea financiară naşte un comportament care invităla prudenţă, a spus Mădălina Teodorescu, vicepreşedinte retail, BRD, în cadrul unei conferinţe organizată de reprezentanţii băncii. „Există în momentul acesta o emoţie şi sunt schimbari care au loc. Impredictibilitatea financiară naşte un comportament care invită la prudenţă. Se pot[...]

Există în momentul acesta o emoţie, sunt schimbări, iar impredictibilitatea financiară naşte un comportament care invităla prudenţă, a spus Mădălina Teodorescu, vicepreşedinte retail, BRD, în cadrul unei conferinţe organizată de reprezentanţii băncii.

„Există în momentul acesta o emoţie şi sunt schimbari care au loc. Impredictibilitatea financiară naşte un comportament care invită la prudenţă. Se pot crea situaţii din cauza unor posibile pierdero a joburilor sau diminuare a veniturilor, care pot duce imposibilitatea de plată. A fost o discuţie în BRD şi am anticipat această situaţie. Avem economişti în interiorul BRD, am anticipat, poate în defavaoarea dinamicii de creştere a businesuului, am fost mai prudenţi, am sfătuit clienţii spre un grad de îndatorare mai mic, am încercat să-i sfătuim şi să îi îndreptăm spre produse mai predictibile”, a explicat Mădălina Teodorescu, în cadrul conferinţei.