18 noiembrie 2025 - Alegeri Parlamentare

Mihai Tecau, CEO al Omniasig: Industria asigurarilor s-a confruntat cu provocari precum instabilitatea economica, falimente sonore, schimbari legislative frecvente şi volatilitatea preţurilor. Speram ca reformele iniţiate de actualul guvern sa stabilizeze situaţia macroeconomica

Autor: Mircea Nica

Industria asigurărilor s-a confruntat în ultimii ani cu provocări precum instabilitatea economică, falimente sonore, schimbări legislative frecvente şi volatilitate a preţurilor, iar pentru a avea parte de o creştere sustenabilă anul viitor, speranţa este ca reformele iniţiate de actualul guvern să stabilizeze situaţia macroeconomică, spune Mihai Tecău, CEO al Omniasig.

„Vom continua să ne extindem portofoliul de produse şi să diversificăm liniile de business cu potenţial de dezvoltare (locuinţe, property, sănătate). Vom continua să dezvoltăm produse adaptate clienţilor, să susţinem rezilienţa financiară şi creşterea gradului de accesibilitate a asigurărilor în comunităţi vulnerabile“, susţine Mihai Tecău, şeful Omniasig.

Industria asigurărilor s-a confruntat în ultimii ani cu provocări precum instabilitatea economică, falimente sonore, schimbări legislative frecvente şi volatilitate a preţurilor, iar pentru a avea parte de o creştere sustenabilă anul viitor, speranţa este ca reformele iniţiate de actualul guvern să stabilizeze situaţia macroeconomică, spune Mihai Tecău, CEO al Omniasig.

„În ultimii ani industria asigurărilor s-a confruntat cu provocări precum instabilitatea economică, falimente sonore, schimbări legislative frecvente şi volatilitate a preţurilor. Sperăm ca reformele iniţiate de actualul guvern să stabilizeze situaţia macroeconomică, astfel încât să avem parte de o creştere sustenabilă în 2026“, a declarat Mihai Tecău pentru suplimentul aniversar ZF 27 de ani.

El se declară convins că anul viitor vom vedea noi produse şi servicii digitalizate şi bazate pe AI, pe măsură ce aceste tehnologii devin mai mature. Clienţii vor avea parte astfel de produse tot mai personalizate, iar birocraţia aferentă întocmirii dosarelor şi efectuării plăţilor se va reduce în continuare.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro