3 octombrie 2025 - Partide Neparlamentare

Generaţia Z, în câteva cuvinte: curaj, pragmatism, flexibilitate, inovaţie, sens. Cum ţine pasul mediul universitar cu o generaţie care reprezinta o adevarata provocare şi cum îi pregateşte şcoala pe tinerii gen Z pentru viaţa

Autor: Alexandra Matei

Când spui gen Z, spui flexi­bili­tate, tehnologie, pragmatism, inovaţie, sens şi curaj. Tinerii de astăzi vor să găsească sensul în tot ceea ce fac, vor să simtă că aduc un plus în comunitatea lor, sunt deschişi, flexibili şi au curaj să spună ce gândesc, ce simt şi ce cred cu adevărat.

Strategia companiei e diferită de cea a altor actori din domeniu care preferă să deschidă noi magazine mai degrabă decât să le extindă pe cele existente.

METRO România, unul dintre cei mai puternici actori din comerţul alimentar local, îşi extinde magazinele de pe plan autohton, dezvoltând, printre altele, suprafaţa de depozitare a acestora.

„Până acum, am modernizat şi extins magazinele din Constanţa, Piteşti şi Craiova, cele mai recente fiind Constanţa şi Craiova“, spun oficialii companiei.

Strategia companiei e diferită de cea a altor actori din domeniu care preferă să deschidă noi magazine mai degrabă decât să le extindă pe cele existente. Această situaţie poate fi explicată prin faptul că METRO are 30 de unităţi pe format cash&carry în România.

Grupul nu se adresează consu­matorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revânzătoare, fie ope­ratori HoReCa.

„Între 2022 şi 2025, investiţiile (în extindere – n. red.) au fost de ordinul a zeci de milioane de euro. Până în 2030, ne-am propus să mai modernizăm încă şase magazine în noul format extins. Următoarele pe listă sunt cele din Iaşi şi Suceava, care vor fi operaţionale în noul format începând de anul viitor.”

METRO România, unul dintre cei mai puternici actori din comerţul alimentar local, a închis 2024 cu o creştere de 7% a cifrei de afaceri. Astfel, businessul a depăşit 2,2 mld. euro (11,3 mld. lei).

Citește continuarea pe zfcorporate.ro