15 iulie 2025 - Partide Neparlamentare

Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Au avut curaj sa mearga pe cont propriu şi au ajuns la afaceri de 1 mil. lei cu brandul Laneria în mai puţin de doi ani

Autor: Madalina Dediu

Carmen Zamfir a pornit în toamna anului 2023 propriul business în domeniul vestimentar după mai bine de patru decenii în care a lucrat în domeniul tricotajelor, iar anul trecut a ajuns deja cu brandul Laneria, pe care îl dezvoltă împreună cu fiul său Mario, la o cifră de afaceri de 1,1 milioane de lei.

„Acest prag a însemnat confirmarea că munca noastră este recunoscută şi ne-a dat curaj“.

Carmen Zamfir a pornit în toamna anului 2023 propriul business în domeniul vestimentar după mai bine de patru decenii în care a lucrat în domeniul tricotajelor, iar anul trecut a ajuns deja cu brandul Laneria, pe care îl dezvoltă împreună cu fiul său Mario, la o cifră de afaceri de 1,1 milioane de lei. Laneria este un atelier de haine unde materia primă principală este lâna şi care are trei angajaţi.

„Am atins acest prag prin multă muncă, pasiune şi prin faptul că produsele noastre au fost bine primite de piaţă. Ne-am format o comunitate frumoasă de femei care ne susţin şi le mulţumim din suflet pe această cale. Atingerea unui milion de lei în vânzări a fost o mare bucurie pentru noi, mai ales că am reuşit asta la doar 1 an şi jumătate de la lansarea proiectului Laneria”, spune Mario Zamfir, cofondator al Laneria. El s-a întors din America şi a ajutat-o pe mama sa să dezvolte acest brand, aflat încă la început la acea vreme, după cum povestea Carmen Zamfir în cadrul emisiunii Afaceri de la Zero. El se ocupă de promovarea produselor şi de site, în vreme ce Carmen este responsabilă de tot ce presupune creaţie. Proiectul Laneria a demarat în iunie 2023, dar vânzările au început efectiv în octombrie pe site-ul brandului. Investiţia iniţială a fost cam 100.000 de euro şi a mers în principal în amenajarea atelierului, situat în Piatra Neamţ. „Pentru noi, acest prag a însemnat confirmarea că munca noastră este recunoscută şi ne-a dat curaj să continuăm să creştem şi să construim, cu şi mai multă determinare, un brand românesc sustenabil”, a completat antreprenorul.

Practic, în 2024 businessul a avut o creştere de 6 ori faţă de 2023, iar pentru anul acesta antreprenorii îşi doresc o dublare a cifrei de afaceri, până la 2 milioane de lei.

Afaceri de la Zero a strâns în cei şase ani de viaţă ai proiectului realizat de Ziarul Financiar şi susţinut de Banca Transilvania peste 1.500 de poveşti care arată o Românie care munceşte, o Românie pricepută, atentă, implicată în business şi în nevoile comunităţii. Platforma Afaceri de la Zero le-a ascultat vocea şi povestea atunci când erau prea mici să fie luaţi în seamă, le-a dat încredere că se poate, că şi atunci când ai o cifră de afaceri de 10.000 sau 20.000 de euro, când nu ai marketing şi nici nu îţi poţi permite influenceri, ai totuşi un loc în care să îţi spui povestea, un loc în care îi vezi şi pe alţii ca tine, în care legi prietenii şi parteneriate.

Dacă doriţi să revedeţi:

https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-zero-carmen-zamfir-fiul-au-pornit-zero-atelier-creatie-22402578

CITEȘTE ȘI / PE ACEEAȘI TEMĂ